Marić, D. (2024). Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873
Marić, Dino. "Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873
Marić, Dino. "Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873
Marić, D. (2024). 'Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka', Graduate thesis, VERN University , accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873
Marić D. Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873
D. Marić, "Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873