prikaz prve stranice dokumenta Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka
Zagreb: VERN University, 2024. urn:nbn:hr:146:070873

Marić, Dino
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Marić, D. (2024). Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873

Marić, Dino. "Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873

Marić, Dino. "Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873

Marić, D. (2024). 'Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka', Graduate thesis, VERN University , accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873

Marić D. Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873

D. Marić, "Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873