Marić, D. (2024). Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873
Marić, Dino. "Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873
Marić, Dino. "Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873
Marić, D. (2024). 'Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873
Marić D. Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873
D. Marić, "Komparativna analiza percepcije konkurentnog profila content creatora s aspekta tri tipa hrvatskih marketinških stručnjaka", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070873