prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća
Zagreb: VERN University, 2024. urn:nbn:hr:146:548311

Krezo, Šimun
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Krezo, Š. (2024). Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Krezo, Šimun. "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Krezo, Šimun. "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Krezo, Š. (2024). 'Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća', Graduate thesis, VERN University , accessed 24 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Krezo Š. Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2024 July 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Š. Krezo, "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311