prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća
Zagreb: Sveučilište VERN, 2024. urn:nbn:hr:146:548311

Krezo, Šimun
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Krezo, Š. (2024). Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Krezo, Šimun. "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Krezo, Šimun. "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Krezo, Š. (2024). 'Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Krezo Š. Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Š. Krezo, "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311