prikaz prve stranice dokumenta Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice
Zagreb: VERN University, 2019. urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Mijatović, F. (2019). Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, F. (2019). 'Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice', Master's thesis, VERN University , accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović F. Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

F. Mijatović, "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463