Mijatović, F. (2019). Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463
Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463
Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463
Mijatović, F. (2019). 'Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice', Master's thesis, VERN University , accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463
Mijatović F. Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463
F. Mijatović, "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463