prikaz prve stranice dokumenta Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice
Zagreb: Sveučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Mijatović, F. (2019). Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, F. (2019). 'Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović F. Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

F. Mijatović, "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463