Sekelez, M. (2016). INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Undergraduate thesis). Vukovar: University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568
Sekelez, Miroslav. "INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568
Sekelez, Miroslav. "INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568
Sekelez, M. (2016). 'INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568
Sekelez M. INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Undergraduate thesis]. Vukovar: University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar; 2016 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568
M. Sekelez, "INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar, Vukovar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568