Sekelez, M. (2016). INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568
Sekelez, Miroslav. "INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568
Sekelez, Miroslav. "INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568
Sekelez, M. (2016). 'INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568
Sekelez M. INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2016 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568
M. Sekelez, "INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:298568