Haid, D. (2018). ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099
Haid, Denis. "ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099
Haid, Denis. "ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099
Haid, D. (2018). 'ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099
Haid D. ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099
D. Haid, "ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099