Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA
Poslovno veleučilište Zagreb
Haid, D. (2018). ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099
Haid, Denis. "ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099
Haid, Denis. "ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099
Haid, D. (2018). 'ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099
Haid D. ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099
D. Haid, "ULOGA DIGITALNE TEHNOLOGIJE U POSTAVLJANJU MARKETINŠKE STRATEGIJE PODUZEĆA", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:776099