prikaz prve stranice dokumenta Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021
Zagreb: Zagreb School of Business, 2022. urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, Matija
Zagreb School of Business

Institutional repository: Repository ZSB

Cite this document

Horvat, M. (2022). Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021 (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, Matija. "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, Matija. "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, M. (2022). 'Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat M. Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021 [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

M. Horvat, "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109