Horvat, M. (2022). Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021 (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109
Horvat, Matija. "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109
Horvat, Matija. "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109
Horvat, M. (2022). 'Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109
Horvat M. Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021 [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109
M. Horvat, "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109