prikaz prve stranice dokumenta Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, Matija
Poslovno veleučilište Zagreb

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Horvat, M. (2022). Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021 (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, Matija. "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, Matija. "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat, M. (2022). 'Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

Horvat M. Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021 [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109

M. Horvat, "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:695109