prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique
Zagreb: Zagreb School of Business, 2021. urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, Marko
Zagreb School of Business

Institutional repository: Repository ZSB

Cite this document

Muhar, M. (2021). Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, Marko. "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, Marko. "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, M. (2021). 'Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 28 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar M. Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 August 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

M. Muhar, "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555