Naslov Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique
Naslov (engleski) Communication strategy of product introduction on the example of ShoeClinique
Autor Marko Muhar
Mentor Tanja Grmuša (mentor)
Član povjerenstva Sanja Rocco (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Neven Šipić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2021-10-28, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija
Sažetak Moderno poslovanje ne temelji se tek na razvoju proizvoda, odnosno usluge atraktivnih cijena i široke dostupnosti. Naime, poduzeća su u današnjem vremenu primorana komunicirati sa svojim vanjskim dionicima, odnosno sadašnjim i potencijalnim potrošačima (javnosti). Pri tome, spomenuti potrošači okruženi su nizom medija, kako časopisa, tako i interneta, televizije, novina i sl., a njihovim preferencijama se pridaje sve veći značaj pri postizanju poslovnih ciljeva. Pri tome, važnost komuniciranja
... Više u svom temelju ima samu prepoznatljivost robne marke. Naime, ako robna marka može doseći namjeravanog potrošača više puta, na različitim kanalima, oni rezultiraju reakcijom kod publike. Ako različiti kanali kvalitetno odrađuju dosljedno komuniciranje robne marke i poruke, tada će potrošači još vjerojatnije prepoznati marku i stvoriti povjerenje. Uzimajući u obzir navike i način života potrošača, poduzeća mogu krojiti poruke putem medija i tako komunicirati sa svojim kupcima, a pri tome i optimizirajući napore marketinške komunikacije. Sukladno navedenome, cilj je ovog rada doznati i analizirati preferencije urbanih mladih potrošača pri kupnji odjeće i obuće, posebice personalizirane kakve nudi Shoe Cleanique. Pored teorijskog okvira u radu je provedeno istraživanje anketnim upitnikom na 184 ispitanika, a što je poslužilo kao temelj za izradu i provedbu komunikacijske strategije. Istraživanje je pokazalo kako se ispitanici o modi većinom informiraju putem društvenim mrežama, na kojima provode većinu svog vremena, a imaju naviku kupovati putem interneta. Sukladno tome, istraživanje se došlo do zaključka da, kako bi se postavila komunikacijska strategija poduzeća Shoe Cleanique, najprije je potrebno poboljšati aktivnosti na društvenim mrežama. Pri tome, promoviranjem urbanog stila, odnosno plasiranjem video materijala, slika i glazbe moderne tematike na društvene mreže, privukla bi se mlađa populacija te bi se utjecalo na njihov modni izričaj, odnosno stil oblačenja kakav Shoe Cleanique nudi
Ključne riječi: komunikacija, komunikacijska strategija, marketinška strategija, novi proizvod, Shoe Cleanique. Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) Modern business is not based only on product development, ie services at attractive prices and wide availability. Namely, nowadays, companies are forced to communicate with their external stakeholders, ie current and potential consumers (the public). At the same time, the mentioned consumers are surrounded by a number of media, both magazines and the Internet, television, newspapers, etc., and their preferences are given increasing importance in achieving business goals. At the same time, the
... Više importance of communication is based on the very recognizability of the brand. Namely, if a brand can reach the intended consumer more than once, on different channels, they result in a reaction from the audience. If different channels do a good job of consistently communicating brand and message, then consumers are even more likely to recognize the brand and create trust. Taking into account the habits and lifestyle of consumers, companies can tailor messages through the media and thus communicate with their customers, while optimizing the efforts of marketing communication. Accordingly, the aim of this paper is to find out and analyze the preferences of urban young consumers when buying clothes and shoes, especially personalized ones offered by Shoe Cleanique. In addition to the theoretical framework, the research conducted a survey with a questionnaire on 184 respondents, which served as a basis for the development and implementation of communication strategy. The research showed that respondents mostly get information about fashion through social networks, where they spend most of their time, and have a habit of shopping online. Accordingly, the research concluded that, in order to set Shoe Cleanique’s communication strategy, it is first necessary to improve social media activities. At the same time, promoting urban style, ie placing video materials, images and music on modern topics on social networks, would attract a younger population and influence their fashion expression, ie the style of dress that Shoe Cleanique offers. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
komunikacija
komunikacijska strategija
marketinška strategija
novi proizvod
Shoe Cleanique.
Ključne riječi (engleski)
communication
communication strategy
marketing strategy
new product
Shoe Cleanique.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:233555
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-11-15 14:20:18