prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, Marko
Poslovno veleučilište Zagreb

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Muhar, M. (2021). Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, Marko. "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, Marko. "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar, M. (2021). 'Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 10.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

Muhar M. Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 10.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555

M. Muhar, "Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:233555