prikaz prve stranice dokumenta Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine
Zagreb: Zagreb School of Business, 2021. urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, Tamara
Zagreb School of Business

Institutional repository: Repository ZSB

Cite this document

Vranješ, T. (2021). Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, Tamara. "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, Tamara. "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ, T. (2021). 'Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 04 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

Vranješ T. Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 October 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667

T. Vranješ, "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:310667