prikaz prve stranice dokumenta Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM
Embargo period 2025-01-01
undergraduate thesis
Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM
Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences, 2024. urn:nbn:hr:165:218159

Šiptar, Laura
Virovitica University of Applied Sciences

Cite this document

Šiptar, L. (2024). Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM (Undergraduate thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159

Šiptar, Laura. "Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159

Šiptar, Laura. "Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159

Šiptar, L. (2024). 'Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM', Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159

Šiptar L. Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2024 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159

L. Šiptar, "Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM", Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159