prikaz prve stranice dokumenta Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM
Rad dostupan nakon 2025-01-01
završni rad
Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM
Virovitica: Veleučilište u Virovitici, 2024. urn:nbn:hr:165:218159

Šiptar, Laura
Veleučilište u Virovitici

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Šiptar, L. (2024). Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159

Šiptar, Laura. "Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159

Šiptar, Laura. "Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159

Šiptar, L. (2024). 'Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159

Šiptar L. Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2024 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159

L. Šiptar, "Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159