Hanić, N. (2024). Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije (Master's thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248
Hanić, Natalija. "Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248
Hanić, Natalija. "Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248
Hanić, N. (2024). 'Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije', Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248
Hanić N. Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije [Master's thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2024 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248
N. Hanić, "Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije", Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248