Hanić, N. (2024). Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248
Hanić, Natalija. "Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248
Hanić, Natalija. "Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248
Hanić, N. (2024). 'Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248
Hanić N. Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248
N. Hanić, "Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248