Husnjak, N. (2024). Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji (Undergraduate thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055
Husnjak, Nikolina. "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055
Husnjak, Nikolina. "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055
Husnjak, N. (2024). 'Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji', Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 06 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055
Husnjak N. Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2024 [cited 2025 January 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055
N. Husnjak, "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji", Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055