prikaz prve stranice dokumenta Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji
Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences, 2024. urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak, Nikolina
Virovitica University of Applied Sciences

Cite this document

Husnjak, N. (2024). Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji (Undergraduate thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak, Nikolina. "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak, Nikolina. "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak, N. (2024). 'Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji', Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 06 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak N. Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2024 [cited 2025 January 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

N. Husnjak, "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji", Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055