prikaz prve stranice dokumenta Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji
Virovitica: Veleučilište u Virovitici, 2024. urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak, Nikolina
Veleučilište u Virovitici

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Husnjak, N. (2024). Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak, Nikolina. "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak, Nikolina. "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak, N. (2024). 'Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak N. Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2024 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

N. Husnjak, "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055