PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA
Polytehnic in Pozega
Social department
Skorup, M. (2018). PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA (Undergraduate thesis). Požega: Polytehnic in Pozega. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921
Skorup, Maja. "PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921
Skorup, Maja. "PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921
Skorup, M. (2018). 'PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA', Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921
Skorup M. PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA [Undergraduate thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2018 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921
M. Skorup, "PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA", Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921