PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Skorup, M. (2018). PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921
Skorup, Maja. "PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921
Skorup, Maja. "PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921
Skorup, M. (2018). 'PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921
Skorup M. PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2018 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921
M. Skorup, "PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921