Imširović, H. (2014). Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786
Imširović, Hana. "Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786
Imširović, Hana. "Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786
Imširović, H. (2014). 'Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786
Imširović H. Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2014 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786
H. Imširović, "Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786