prikaz prve stranice dokumenta Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris
Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2014. urn:nbn:hr:143:582786

Imširović, Hana
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Institucijski repozitorij: Repozitorij.vus.hr

Citirajte ovaj rad

Imširović, H. (2014). Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786

Imširović, Hana. "Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786

Imširović, Hana. "Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786

Imširović, H. (2014). 'Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786

Imširović H. Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2014 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786

H. Imširović, "Brand kao pokretač promjena u multinacionalnim organizacijama - D - hotel Maris", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:582786