Djurić, M. (2021). Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982
Djurić, Mihaela. "Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982
Djurić, Mihaela. "Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982
Djurić, M. (2021). 'Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982
Djurić M. Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2021 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982
M. Djurić, "Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982