prikaz prve stranice dokumenta Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2021. urn:nbn:hr:143:390982

Djurić, Mihaela
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Institucijski repozitorij: Repozitorij.vus.hr

Citirajte ovaj rad

Djurić, M. (2021). Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982

Djurić, Mihaela. "Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982

Djurić, Mihaela. "Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982

Djurić, M. (2021). 'Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982

Djurić M. Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2021 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982

M. Djurić, "Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982