prikaz prve stranice dokumenta SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI
Šibenik: Polytechnic of Sibenik, 2023. urn:nbn:hr:143:329588

Matić, Luciana
Šibenik University of Applied Sciences
Management

Institutional repository: VUS REPOSITORY

Cite this document

Matić, L. (2023). SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Matić, Luciana. "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Matić, Luciana. "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Matić, L. (2023). 'SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 10 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Matić L. SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2023 [cited 2024 October 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

L. Matić, "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588