prikaz prve stranice dokumenta SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2023. urn:nbn:hr:143:329588

Matić, Luciana
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Institucijski repozitorij: Repozitorij.vus.hr

Citirajte ovaj rad

Matić, L. (2023). SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Matić, Luciana. "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Matić, Luciana. "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Matić, L. (2023). 'SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

Matić L. SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2023 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588

L. Matić, "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588