prikaz prve stranice dokumenta Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća
Zagreb: College of Economics, Entrepreneurship and Managemnet Nikola Šubić Zrinski, 2019. urn:nbn:hr:209:700958

Jelačić, Mario
European Business School Zagreb

Cite this document

Jelačić, M. (2019). Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća (Undergraduate thesis). Zagreb: European Business School Zagreb. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958

Jelačić, Mario. "Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958

Jelačić, Mario. "Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958

Jelačić, M. (2019). 'Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća', Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, accessed 19 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958

Jelačić M. Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća [Undergraduate thesis]. Zagreb: European Business School Zagreb; 2019 [cited 2024 October 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958

M. Jelačić, "Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća", Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958