prikaz prve stranice dokumenta Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća
Zagreb: Visoka škola za ekonomiju poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2019. urn:nbn:hr:209:700958

Jelačić, Mario
Europska poslovna škola Zagreb

Citirajte ovaj rad

Jelačić, M. (2019). Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća (Završni rad). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958

Jelačić, Mario. "Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958

Jelačić, Mario. "Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958

Jelačić, M. (2019). 'Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća', Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 29.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958

Jelačić M. Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2019 [pristupljeno 29.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958

M. Jelačić, "Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća", Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958