prikaz prve stranice dokumenta Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice
Zagreb: European Business School Zagreb, 2020. urn:nbn:hr:209:552750

Raguž, Matej
European Business School Zagreb

Cite this document

Raguž, M. (2020). Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice (Undergraduate thesis). Zagreb: European Business School Zagreb. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:552750

Raguž, Matej. "Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice." Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:552750

Raguž, Matej. "Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice." Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:552750

Raguž, M. (2020). 'Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice', Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, accessed 08 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:552750

Raguž M. Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice [Undergraduate thesis]. Zagreb: European Business School Zagreb; 2020 [cited 2024 September 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:552750

M. Raguž, "Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice", Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:552750