Raguž, M. (2020). Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice (Završni rad). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:552750
Raguž, Matej. "Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:552750
Raguž, Matej. "Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:552750
Raguž, M. (2020). 'Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice', Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:552750
Raguž M. Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice [Završni rad]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2020 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:552750
M. Raguž, "Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice", Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:552750