Žarković, A. (2019). Važnost uključivanja radnog terapeuta kao podrška u radu s djecom s teškoćama u sustav vrtića (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Applied Health Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:842231
Žarković, Anamarija. "Važnost uključivanja radnog terapeuta kao podrška u radu s djecom s teškoćama u sustav vrtića." Undergraduate thesis, University of Applied Health Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:842231
Žarković, Anamarija. "Važnost uključivanja radnog terapeuta kao podrška u radu s djecom s teškoćama u sustav vrtića." Undergraduate thesis, University of Applied Health Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:842231
Žarković, A. (2019). 'Važnost uključivanja radnog terapeuta kao podrška u radu s djecom s teškoćama u sustav vrtića', Undergraduate thesis, University of Applied Health Sciences, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:842231
Žarković A. Važnost uključivanja radnog terapeuta kao podrška u radu s djecom s teškoćama u sustav vrtića [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Applied Health Sciences; 2019 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:842231
A. Žarković, "Važnost uključivanja radnog terapeuta kao podrška u radu s djecom s teškoćama u sustav vrtića", Undergraduate thesis, University of Applied Health Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:842231