Title (croatian) | Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (1. izd.) |
Author | Margareta Jelić |
Author | Dinka Čorkalo Biruški |
Author | Nikolina Stanković |
Author | Antonija Vrdoljak |
Author's institution | University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences (Department of Psychology) |
Scientific / art field, discipline and subdiscipline | SOCIAL SCIENCES Psychology Social Psychology |
Abstract (croatian) | Osnovna svrha ovog priručnika jest pomoći nastavnicima u školama koje pohađaju ili se očekuje da će ih pohađati djeca izbjeglice (ali i druga djeca koja još ne govore dobro hrvatski jezik) da pridonesu u procesu integracije te djece u školu. Priručnik je razvijen u okviru projekta IRCiS – Integracija djece izbjeglica u školama: istraživanje efikasnosti školskih intervencija u izgradnji pozitivnih međugrupnih odnosa djece izbjeglica i domicilne djece u Hrvatskoj. U okviru projekta razvijena su dva programa koji uključuju radionice koje se mogu provoditi tijekom nastave s ciljem bolje integracije i boljih odnosa djece izbjeglica i njihovih hrvatskih vršnjaka. U ovom priručniku predstavit ćemo oba intervencijska programa, pružiti temeljne informacije o teorijskim postavkama na kojima se temelje osmišljene radionice te ponuditi detaljne upute i smjernice za njihovo provođenje. Cilj nam je olakšati proces integracije ponudom radionica razrađenih na temelju znanstvenih nalaza i pozitivnih iskustava u svijetu, ali i povratnih informacija hrvatskih nastavnika i stručnih suradnika koji su sudjelovali u oblikovanju programa. Upravo zbog takvog pristupa u kojem se integriraju znanstvene spoznaje i svakodnevna praksa vjerujemo da će ovaj priručnik biti koristan za škole koje su prihvatile ili će u budućnosti prihvatiti djecu izbjeglice. |
Keywords (croatian) | |
Language | croatian |
Publication type | Authored book-Professional book-Other textbooks/manuals |
Publication status | Published |
Peer review | Peer review - domestic |
Publication version | Published version |
Pages | 61 |
ISBN | 978-953-175-925-0 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:131:958291 |
Printed book publication date | 2021 |
Project | Number: IZHRZ0_180568 Title (croatian): Integracija djece izbjeglica u školama: istraživanje efikasnosti školskih intervencija u izgradnji pozitivnih međugrupnih odnosa djece-izbjeglica i domicilne djece u Hrvatskoj Title (english): Integrating refugee children in schools: a mixed-method study on the efficacy of contact-in-school interventions for building positive intergroup relations among refugee and host-society children Acronym: IRCiS Leader: Margareta Jelić Jurisdiction: Croatia Funding stream: Hrvatsko-švicarski istraživački program (CSRP) |
Type of resource | Text |
Publisher | Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu |
Publishing place | Zagreb |
Access conditions | Open access |
Terms of use | |
Public note | This work was supported by the Swiss Enlargement Contribution in the framework of the Croatian-Swiss Research Programme (project number IZHRZ0_180568). |
Created on | 2022-05-06 11:34:57 |