Title (croatian) | Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (2. izd.) |
Author | Margareta Jelić |
Author | Dinka Čorkalo Biruški |
Author | Nikolina Stanković |
Author | Antonija Vrdoljak |
Author's institution | University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences (Department of Psychology) |
Scientific / art field, discipline and subdiscipline | SOCIAL SCIENCES Psychology Social Psychology |
Abstract (croatian) | Cilj ovog priručnika jest pomoći nastavnicima, učiteljima i stručnim suradnicima u školama koje pohađaju ili se očekuje da će ih pohađati djeca izbjeglice da pridonesu u procesu integracije te djece u osnovnu školu. U priručniku smo predstavili dva intervencijska programa – program koji se temelji na metodi su- radničkog učenja za škole i razrede koje pohađaju djeca izbjeglice te program koji se temelji na metodi zamišljenog kontakta za škole i razrede koji se tek pripremaju za upisivanje djece izbjeglica. Oba su programa razvijena na temelju najnovijih znanstvenih spoznaja, ali i prijedloga, komentara i povratnih informa- cija nastavnika i stručnih suradnika škola uključenih u ovaj projekt. Stoga se nadamo da će ovaj priručnik i programi predstavljeni u njemu pomoći školama u integraciji djece izbjeglica u njihove razrede. |
Keywords (croatian) | |
Language | croatian |
Publication type | Authored book-Professional book-Other textbooks/manuals |
Publication status | Published |
Peer review | Peer review - domestic |
Publication version | Published version |
Edition | 2 izd. |
Pages | 78 |
ISBN | 978-953-379-063-3 (tisak) |
ISBN | 978-953-379-066-4 (PDF) |
DOI | https://doi.org/10.17234/978953379066-4 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:131:331966 |
Printed book publication date | 2023 |
Online first | 2023 |
Project | Number: IZHRZ0_180568 Title (croatian): Integracija djece izbjeglica u školama: istraživanje efikasnosti školskih intervencija u izgradnji pozitivnih međugrupnih odnosa djece-izbjeglica i domicilne djece u Hrvatskoj Title (english): Integrating refugee children in schools: a mixed-method study on the efficacy of contact-in-school interventions for building positive intergroup relations among refugee and host-society children Acronym: IRCiS Leader: Margareta Jelić Jurisdiction: Croatia Funding stream: Hrvatsko-švicarski istraživački program (CSRP) |
Type of resource | Text |
Publisher | Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu |
Publishing place | Zagreb |
Access conditions | Open access |
Terms of use | |
Public note | Publikacija je nastala u okviru projekta IRCiS (Integracija djece izbjeglica u školama: istraživanje efikasnosti školskih intervencija u izgradnji pozitivnih međugrupnih odnosa djece izbjeglica i domicilne djece u Hrvatskoj) koji je podržan sredstvima Švicarsko-hrvatskog programa suradnje (IZHRZ0_180568). |
Created on | 2023-04-06 15:26:46 |