Nikolina Stanković (Author) Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet
Author
Antonija Vrdoljak (Author) Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet
Creation period
Start date: 2021 End date: 2021
Scientific / art field, discipline and subdiscipline
SOCIAL SCIENCES Psychology Social Psychology
Abstract (croatian)
Suradničko učenje je zajednički nazivnik za grupne aktivnosti uzajamnog učenja i poučavanja učenika – poput vršnjačkog mentorstva, grupnog istraživanja, oluje ideja i razreda slagalice – u kojima nastavnik stvara uvjete pozitivne međuzavisnosti, odnosno suradnje između članova grupa. Ovakvo učenje obično se odvija u manjim grupama (2 – 5 učenika), kako bi svi članovi grupe mogli komunicirati licem u lice. Vrijednost suradničkog učenja kao metode učenja i poučavanja leži u tome što uz akademsko postignuće (usvajanje gradiva i sadržaja aktivnosti) uključuje i socijalni aspekt, odnosno pridonosi usvajanju različitih socijalnih vještina koje na kraju dovode do poboljšanja odnosa među članovima grupa. Integracijski program suradničkog učenja projekta IRCiS sastoji se od četiri radionice, a namijenjene su učenicima od 2. do 8. razreda osnovne škole.
Learning resource type: Reference material Intended end user role: Teacher Context: Primary education
Type of resource
Mixed material
Access conditions
Open access
Terms of use
Public note
This work was supported by the Swiss Enlargement Contribution in the framework of the Croatian-Swiss Research Programme (project number IZHRZ0_180568).