Autorska knjiga-Stručna knjiga-Ostali udžbenici/priručnici
Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (1. izd.)
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. urn:nbn:hr:131:958291


Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Jelić, M., Čorkalo Biruški, D., Stanković, N. i Vrdoljak, A. (2021). Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (1. izd.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:958291.

Jelić, Margareta, et al. Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (1. izd.). Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:958291.

Jelić, Margareta, Dinka Čorkalo Biruški, Nikolina Stanković i Antonija Vrdoljak. Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (1. izd.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:958291.

Jelić, M., et al. (2021) Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (1. izd.). [online]. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:958291 (Datum pristupa: 26.12.2024.)

Jelić M, Čorkalo Biruški D, Stanković N, Vrdoljak A. Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (1. izd.). [Internet]. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu; 2021, [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:958291

M. Jelić, D. Čorkalo Biruški, N. Stanković i A. Vrdoljak, Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (1. izd.). Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:958291