Krnjaić, S. (2015). Metodologija filmskog marketinga - analiza, strategija i alati (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:602855
Krnjaić, Srđan. "Metodologija filmskog marketinga - analiza, strategija i alati." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:602855
Krnjaić, Srđan. "Metodologija filmskog marketinga - analiza, strategija i alati." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:602855
Krnjaić, S. (2015). 'Metodologija filmskog marketinga - analiza, strategija i alati', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:602855
Krnjaić S. Metodologija filmskog marketinga - analiza, strategija i alati [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti; 2015 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:602855
S. Krnjaić, "Metodologija filmskog marketinga - analiza, strategija i alati", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:602855