Martelock, M. A. (2015). Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:920586
Martelock, Marijana Anna. "Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:920586
Martelock, Marijana Anna. "Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:920586
Martelock, M. A. (2015). 'Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:920586
Martelock MA. Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti; 2015 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:920586
M. A. Martelock, "Nacionalni festivali u kontekstu kulturnog turizma i brendiranja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:920586