Krajina, A. (2024). Spori marketing u agrobiznisu : studij slučaja na primjeru vina "Vrijeme je za tvoje vrijeme" vinarije Franc Arman (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:228101
Krajina, Ana. "Spori marketing u agrobiznisu : studij slučaja na primjeru vina "Vrijeme je za tvoje vrijeme" vinarije Franc Arman." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:228101
Krajina, Ana. "Spori marketing u agrobiznisu : studij slučaja na primjeru vina "Vrijeme je za tvoje vrijeme" vinarije Franc Arman." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:228101
Krajina, A. (2024). 'Spori marketing u agrobiznisu : studij slučaja na primjeru vina "Vrijeme je za tvoje vrijeme" vinarije Franc Arman', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:228101
Krajina A. Spori marketing u agrobiznisu : studij slučaja na primjeru vina "Vrijeme je za tvoje vrijeme" vinarije Franc Arman [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:228101
A. Krajina, "Spori marketing u agrobiznisu : studij slučaja na primjeru vina "Vrijeme je za tvoje vrijeme" vinarije Franc Arman", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:228101