diplomski rad
Krovna marka Zagrebačke županije - percepcija potrošača
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:204:117043

Jelovečki, Nikola
Sveučilište u Zagrebu
Agronomski fakultet
Marketing i inovacije u agrobiznisu

Citirajte ovaj rad

Jelovečki, N. (2016). Krovna marka Zagrebačke županije - percepcija potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:117043

Jelovečki, Nikola. "Krovna marka Zagrebačke županije - percepcija potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:117043

Jelovečki, Nikola. "Krovna marka Zagrebačke županije - percepcija potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:117043

Jelovečki, N. (2016). 'Krovna marka Zagrebačke županije - percepcija potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:117043

Jelovečki N. Krovna marka Zagrebačke županije - percepcija potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:117043

N. Jelovečki, "Krovna marka Zagrebačke županije - percepcija potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:117043