Sažetak | Uporište mog umjetničkog istraživanja je u svakodnevnici. Sterilnost današnjih vizualnih podražaja tjera me na istraživanje ”ultrazumiranih” detalja stvarnosti, slučajno nastalih mrlja, pukotina, prljavštine, ogrebotina, rupa, erozije... Ističući slučajnost njihovog nastanka, kroz ciklus radova ne kopiram viđenu stvarnost, već nastojim prenijeti zakonitosti modela na matricu – u ovom slučaju cinčanu grafičku ploču. Istražujući izražajnosti grafičkih tehnika dubokog tiska, posebnu sam pažnju posvetila inovacijskom potencijalu greške i slučajnost. Nastale sam mrlje organizirala, sortirala i analizirala u Atlasu Mrlja, a u Tehničkom priručniku za nastanak mrlja sam predstavila neke od metoda stvaranja mrlja do kojih sam došla istražujući materijale, pribor, alate, metode i izraz u tehnikama dubokog tiska. Te metode nikako nisu jedini mogući način, one su tek početak i temelj za podrobnija istraživanja. |