diplomski rad
Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2020. urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović, Jura
Sveučilište u Zagrebu
Akademija likovnih umjetnosti
Nastavnički odsjek

Citirajte ovaj rad

Dobrilović, J. (2020). Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović, Jura. "Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović, Jura. "Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović, J. (2020). 'Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

Dobrilović J. Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149

J. Dobrilović, "Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149