Pristup korisnicima matične ustanove
Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki
Veleučilište Aspira
Šarić, T. (2018). Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292
Šarić, Tomislav. "Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292
Šarić, Tomislav. "Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292
Šarić, T. (2018). 'Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292
Šarić T. Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2018 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292
T. Šarić, "Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292