Akmadžić, A. (2019). Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova (Specijalistički diplomski stručni). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
Akmadžić, Antonio. "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
Akmadžić, Antonio. "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
Akmadžić, A. (2019). 'Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
Akmadžić A. Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Veleučilište Aspira; 2019 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839
A. Akmadžić, "Važnost sponzora u marketinškoj komunikaciji hrvatskih nogometnih klubova", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:929839