Peterlin, F. (2021). Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:193760
Peterlin, Fran. "Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:193760
Peterlin, Fran. "Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:193760
Peterlin, F. (2021). 'Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:193760
Peterlin F. Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2021 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:193760
F. Peterlin, "Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:193760