Ornig, L. (2024). Djelovanje digitalnog marketinga na promociju u sportu (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:120754
Ornig, Lovre. "Djelovanje digitalnog marketinga na promociju u sportu." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:120754
Ornig, Lovre. "Djelovanje digitalnog marketinga na promociju u sportu." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:120754
Ornig, L. (2024). 'Djelovanje digitalnog marketinga na promociju u sportu', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 16.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:120754
Ornig L. Djelovanje digitalnog marketinga na promociju u sportu [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2024 [pristupljeno 16.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:120754
L. Ornig, "Djelovanje digitalnog marketinga na promociju u sportu", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:120754