Jurić, I. (2022). Oglašavanje u e-sportu i njegova privlačnost za velike tvrtke (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:753875
Jurić, Iven. "Oglašavanje u e-sportu i njegova privlačnost za velike tvrtke." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:753875
Jurić, Iven. "Oglašavanje u e-sportu i njegova privlačnost za velike tvrtke." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:753875
Jurić, I. (2022). 'Oglašavanje u e-sportu i njegova privlačnost za velike tvrtke', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:753875
Jurić I. Oglašavanje u e-sportu i njegova privlačnost za velike tvrtke [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:753875
I. Jurić, "Oglašavanje u e-sportu i njegova privlačnost za velike tvrtke", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:753875