Mudnić, A. (2022). Teorija medijske agende u online okruženju (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:459152
Mudnić, Andrea. "Teorija medijske agende u online okruženju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:459152
Mudnić, Andrea. "Teorija medijske agende u online okruženju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:459152
Mudnić, A. (2022). 'Teorija medijske agende u online okruženju', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:459152
Mudnić A. Teorija medijske agende u online okruženju [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:459152
A. Mudnić, "Teorija medijske agende u online okruženju", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:459152